Godermorgon!!

Denna morgon tänkte vi sova lite längre, eftersom de blev lite sent igår. Men ack så knas de blev. Redan när Niklas larm gick på, vakna hela huset typ. Och kunde man somna om, nej! Vi försökte göra allt med barnen för att de skulle somna.. men de gick inte. Niklas gick till jobbet och Lisa kom och la sig i sängen. Felicia satte sig och kolla på Bolibompa, men den andre skruttungen låg jämte mig och Lisa och pratade, skrattade och gjorde allt annat än att sova.

Så runt kvart i 9 gick jag upp. Då fick jag nog. Då tog jag lillfisen och gjorde lite oboy.. Satt och kollade på Bolibompa tillsammans med henne. Sötunge! Det känns som evigheter sen sist jag spenderade tid med henne. Min lilla prinsessa för tusan!

Nu sitter hon och fixar med en av våra lampor som vi har i hörnet. Haha, en duk på toppen!
Hon är bra söt. Där fick jag mig ett skratt.

En fråga till er läsare bara, hur i helskotta lägger man in en film på bloggen??! Har tillomed försökt på youtube. Men jag verkar inte förstå mig på sånt där? Så hur gör jag?!

Här har vi lite söta bilder från morgonen, på skitgrisen.





Haha oboy i hela i ansiktet. Då ska ni se bordet.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

hehe började just undra va di hela friden du gjorde upp så tidigt :D



Tihi en morgonsöt litten Flisa

2009-02-20 @ 09:38:20
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

hehe nej det förstår jag, ingen panik gumman ;D

2009-02-20 @ 10:16:46
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0