En glad nyhet.

för min del ;-)

När jag kollade min statistik enligt blogg.se vid kl 12 idag, så hade
jag haft 20 besökare. Nu ikväll, när klockan är lite mer än 23.30
så har jag 55 besökare. Vilket är det mesta jagt under dessa 10 dagar.
Jag gillar läget!

Mina unika besökare har hittat tillbaka till mig.
Jag öppnar mina armar för er och välkomnar er tillbaka!!

Har precis kollat på film med niklas och jessica.
En film med Leonardo DiCaprio och Russel Crowe.
När man ser att de 2 är huvudrollerna i filmen så tänker
man inget annat än "WOW, den filmen måste vara bra".


(klicka på bilden för mer info)

My opinion: Det här var verkligen ingen film för mig.
Jag är ingen terror tjej som tycker om mord o sånt.
Denna film var väldigt svårt att komma in i och väldigt
svår att förstå sig på.. mycket hipp och hopp i filmen.
Men när man väl kom in i filmen som för den delen va
i slutet :P så förstod man själva innehållet i filmen.
Så för den dåliga starten får filmen bara 2/5 Lindor.
Men men, tycker du om Al-Quaida, mord och helt enkelt
terrorist-filmer.. så är detta en film för dig. Det vill jag lova!

Hade en väldigt mysig kväll med min man och systra.
Såg på film, åt glass och bara myste.. tände lite ljus
och kände dess kärlek. Massa mysigt!!
Nu ser jag att klockan är mycket. Ska ställa kl på 7
imorgon bitti. Jessica ska till tandläkaren så hon sover
hos oss inatt. Så jag ställer kl ifall det skulle vara så att
hon försover sig och detta är ingen dag att Försova sig på.
.. kan man nog säga ;-) Its a big day tomorrow för tusan!
Mer om det imorgon. Och då LÄR det komma bilder huhu.
Så kika gärna förbi här imorgon. SURPICE SURPRICE :D

Godnatt allesammans! Tack för idag. /Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0