Keri Hilson, en ny favorit.

Sökte på en låt på spotify och nu sitter jag och lyssnar på hela hennes nya album.
Jag älskart!! Det är verkligen min musiksmak.. Oh, jag är superglad.



Efter jobbet idag så träffade jag min lilla prinsessa Felicia och hennes söta
mor Lisa :-) Mysipys! De kom till jobbet imorse, sinnes va längesen man träffa
de. Nu saknar jag bara lillplutten. Förhoppningsvis så ses vi nästa vecka :-)
Tänka sig att det snart är ett år sen som jag var med om det häftigaste i mitt liv.
När "lilleman" föddes. En dag jag aldrig kommer glömma.

De är stora nu de "små" liven. Likaså en själv. Snart min 24e födelsedag.
Tiden går sjukt fort när man har roligt!!

Nu ska jag försöka bli klar med Rebeccas bloggdesign. Hope she likes it. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0