Idag är jag trött.

Det vill jag lova er alla söta läsare att jag har varit.
Kom hem till Västervik runt 3, sov inte så mycket i bilen..
(inte så mycket som jag hade velat gjort).

Vaknade vid 7 när klockan pep. SINNES SÄGER JAG.
Hade mer än gärna velat ligga kvar i ett par tre timmar till.
Men icke sa nicke. Hade en SJUKT rolig dag igår dock.
Får tänka på det ;-) Tänkte lägga ut ett par bilder också.
Jag är så stolt över mig själv att jag vågade åka "Höjd Skräcken".
Den som åker neråt. Haha. Kittlades så in i norden i magen.
Synd vi dock inte tog kort på den LÄSKIGASTE AV ALLA
attraktionerna som vi åkte. Sinnes!! Den nya, ja. Jag kommer inte
ihåg va den hette nu! IM A COOL GIRL. Haha.

Aja. Jag ska göra mig iordning för att ta en fika med Sarita.
Lilla stumpilumpan!!

And here's some pictures from yesterdays PLAYLAND ;-)






And here we GO :-)




Mupparna i spegel land ;-P

Nu står Sarkan i min hall och väntar på mig. Dags att röra sig mot stan.
Ha de bäst sweet readers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0