Goodmorning

Hoppas alla sovit gott :-)
Idag är en ny dag med nya möjligheter.
Det är också en vecka kvar tills vi sitter på flygplanet
påväg till Skiathos, Grekland. Till Värmen. Finfint!

Var inne på en gammal väns blogg förut och hittade en liten
lista som jag tänkte skulle vara skoj att göra. :-)

Namn: Linda Viberg.
Smeknamn: Lindy, Lindis.
Födelsedag: 22 Augusti.
Födelseort: Västervik.
Ögonfärg: Blå-gröna.
Hårfärg: Mörk brunt.
Pluggar/Jobbar: Jobbar.
Syskon: Jessica 21 och Emma 16.

FAVORIT...
Färg: Svart, vit, grå, gul, lila.. rosa? tycker om många färger.
Plats: Just nu: Mitt badrum ;-)
Land: Jag gillar Spanien av de länder jag besökt.
Spel: -
Drog: Ciggaretter
Film: Haha, gårdagens film - The Hangover!
Djur: Katt.
Affär: Bik Bok och Gina Tricote
Serie: One tree hill.
Café: Sahara eller Morella
Skor: Mina Lacoste skor.
Internetaktivitet: Blogg.se, twitter och bookface ;)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja.
Gnälla: Händer.
Skrika: Händer inte så ofta.
Sova: Ja.
Ha ångest: Nej?
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Det händer.
Drömma sexdrömmar: Det händer det också.
Ta droger: Skulle aldrig falla mig in.
Försöka vara annorlunda: Varför?
Klä dig i svart: Det är den vanligaste färgen på mig, tyvärr!
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Det var längesen.
Röka: Ja.
Ha sex: ;)
Ljuga: Varför?
Hata folk: Nej.
Lita på folk: Beror helt på.

NÄR...
Åt du senast: Igårkväll. Niklas kyckling krims krams. Smaskigt.
Läste du en bok senast: Oh. andra twilight boken. Ska börja läsa tredje närsom.
Var du på konsert senast: Aldrig?
Köpte du något senast: Hm. Måste ha varit balsamet på H&M. :P
Svor du senast: Igår kanske?
Sjöng du senast: I lördags. Omg.
Klagade du senast: Igår?
Är det sommar: När det är 25+ ute och över 20grader i vattnet.

VEM...
Saknar du: NIKELKAS.
Vill du döda: Haha. Nobody.
Rörde dig sist: Niklas.
Vill du slå: Ingen.
Kysste dig sist: Niklas.
Vill du kittla: haha
Kramade du sist: Niklas
Vill du prata med: Lisa kanske? Vi har alltid såna trevliga samtal.
Vill du vara som: Varför vara någon annan när man kan vara sig själv!!
Vill du bli galet full med: JOSSAN!! De var över ett år sen nu ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: Niklas <3
Fick du sms från senast: Lisa tror jag ( min mobil är helt sepe. )

HAR DU...
För många vänner: Jag har mina närmsta och det räcker gott och väl tycker jag.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Skadat någon: Nej.
Färgat håret: Jojomensan.
Brutit några ben: När jag var liten - mitt ben.
Några piercings: Nej.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: I dont know.
Bra självförtroende: Kanske inte allt för bra.. -.-
Kysst någon: Ja.
Haft sex: -
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej. (Niklas är på jobbet)
Bjudit ut någon: Vi ska ut på double-date på torsdagkväll ;)
Varit kär: JA! Och jag är kär.

HUR...
Går du: Inget jag direkt tänkt på.
Svarar du i telefonen: "Ah de är Linda".
Bäddar du sängen: Det gör jag nästan aldrig.
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin.
Ofta städar du: När det behövs.
Går det på jobbet: Det går finfint. Dock är sommaren slut nu.
Många stör du dig på: Någon enstaka kanske?!
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta. (Jessie bor hos oss nu)
Mycket äter du: Tills jag blir mätt!

Kommentarer
Postat av: Molly

Tack för svaret :)

2009-08-17 @ 08:59:00
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0