Long time ago..

Fy skäms på dig Linda.. som inte tar dig tid att skriva
ett inlägg ens. Grr :P Ändring ändring.

Helgen är förbi och vi har gått in på en ytterligare vecka.
Helgen innebar bara massa jobb, utgång en sväng
i lördags och igår hade jag min utbildning för första
gången. Det gick superbra verkligen :)

Idag har jag varit ledig! Det behövdes vill jag lova.
Passade på att städa lite här hemma. Torkat fönster,
och så har jag träffat Lisa och barnen. Mysigt som tusan!
Och så har jag tvättat. Vi tog nyss det sista ur tvättmaskinen
annars så har den stått på ända sen klockan 12 idag på
dagen.. med andra ord i 12timmar. I KNOW. Jag hade
massavis med tvätt.. har inte hunnit med att tvätta.
Förra veckan när jag bokade tvättid då ville de ha hjälp
på jobbet. Och veckan innan, likaså. Så.. nu va de på tin!

Vi har kollat på YES MAN idag också. Värst va mycke man
hunnit med idag trots allt. Det tycker jag om! :)
Juste ja. Jag hade också blivit klar med en bloggdesign idag
också.. Det ni ;) Här händer det grejer!
Nej åter till filmen, den var verkligen superbra! Jag älskar den.
Skrattade så in i norden åt Jim Carrey. Men fasen, han är bäst!
Men sinnes, han börjar bli gammal.. det syntes.
Vill du ha dig ett gott skratt, SE FILMEN!!!



Nahe ni. Nu är det onsdag och om 15timmar ska jag till
jobbet.. då jag också ska ha utbildnings dag 2 ;)
Det ser jag fram emot. Hanna är verkligen jätteduktig!
Jag är nog lite stolt över mig själv att det går så fort
men är man själv bra. så.. blir ens medarbetare också bra?
Inte sant ;)

Nu är denna dag över, dags att samla nya krafter till en ny dag
imorgon. Får se om jag sätter mig något vid datorn. Det är sånt
som märks! Men ni får ha de så bra. Godnatt och sov gott!
/Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Linda! tack så oerhört för designen! Hehe! Tycker om dej jätte mkt :) Vill dock ändra den ena bilden på mig om det inte är för mkt besvär för dig!? Jag mailar en bild!

I övrigt kan jag lova att jag älska den!

Ha det bra :D

2009-04-08 @ 01:07:29
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har blivit utmanad av mig :D

2009-04-08 @ 21:58:58
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Eva, Linnea och Karin

Kolla in vår nya blogg, är du söt! :)

2009-04-08 @ 23:53:30
URL: http://modelfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0