Jag längtar!!!



Kolla in hetingen liksom ;) damn! Den filmen HOPPAS jag är svinbra!
Jag längtar till fredag! Wööww

Ikväll ska syrran och jag kolla på en rätt ny film som heter "American
High School". I LOVE! High school filmer är bland de bästa jag vet :)



Håll tummarna att den är bra ;)

Idag har vi träffat farmor och farfar. De har varit på
besök en sväng. Visade farmor våran nya lägenhet och
hon tyckte om den väldigt mycket! Thats good!
Har precis lagt upp Saras nya bloggdesign :) Sorry att
det tog sån tid! Nu ska vi se på Monsters Inc ;) OM den
har börjat.. annars blir det väl ett Hannah Montana avsnitt
FJORTIS VARNING; mohaahha :P Who gives a damn.
Älskar Disney Channel, varför betala när man kan se gratis? ;)

Hoppas alla haft en bra påsk. /Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för i lördags :P

High school-filmer fastnar man lätt vid, därför håller jag mig borta, annars blir jag beroende :P

2009-04-13 @ 18:15:58
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-13 @ 19:04:36
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Rebecca

Du tycker om John Tucker must die också va? :P Jag blev beroende utav den filmen och såg den flera gånger på raken :P Så blir jag med high school-filmer :P

Jaa, den var rolig.. Dock fattar jag inte hur Andreas fick mitt nr.. Han var lite lustig dessutom :P

2009-04-13 @ 19:16:46
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Och Brittany Snow eller vad hon heter :P Vrålsnygga är dom ialla fall :)

Har inte Niklas tagit nret från din mobil då.. Han var jättelustig och skrev att det var trevligt att gå en promenad med mig, och jag tackade för att han gjorde mig sällskap och att jag får väl göra honom sällskap nästa gång, sa det lite ytligt.. Om du fattar.. :P Och då skrev han typ att "bara vi inte hittar in till varandras sovrum". Varför skulle jag vilja det?! Usch!

2009-04-13 @ 21:50:50
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0