Its awesome!

Gårdagen var en av de häftigaste dagarna mitt liv.
Jag och Frida var med och spelade in en musikvideo.
Att bara få vara närvarande när en tjej siktar mot
stjärnorna. Oh, det är så häftigt! Nu längtar jag tills
videon kommer ut!!

Denna unga tjej kommer gå så långt man bara kan gå!

Läs mer om Dorina här eller gå in på hennes hemsida här
och lyssna på hennes underbara låt!! =)

Give me, give me give me your love.. lala. Diggar verkligen hennes låt!

(Här är Dorina med sina bakgrundsdansare)

Idag har vi sånt underbart väder i Västervik att man får panik av att ens
sitta inne en sådan dag. Fy skäms liksom!! Har faktiskt jobbat mellan
7:45-14:15 så är nästan nyss hemkommen ;) Får se vad resten av
kvällen har att erbjuda, är faktiskt rätt sugen på att åka ut och grilla
nånstans.. Hur mysigt vore inte det :) Vi får se som sagt!!

Nu ska jag dansa lite!! Frida och jag har kommit på en egen dans.
Eller nästan en egen ;) ..ska försöka komma på något bra tillägg
i dansen.. Ohh, danssugen hela tiden! I really wanna learn how to dance!
Hur häftigt som helst ju ;D

VI HÖRS! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0