Får tacka familjen för fredagen..

Grillning stod på schemat vilket det också blev.
Jättemysigt! Dock lite kallt blev det ju framåt kvällsingen.
Men vi stod ut tills Jessicas tår fryst ihjäl :P ..typ.
Vi gick in, började färga mammas hår (tummen upp)
sen sjöng vi lite singstar =) Jessie är för bra! Fuskis!

Sen satt vi o prata lite. Hade myspysigt! Det är inte varje
dag man har sån mys med familjen. Det uppskattas
verkligen när sånt händer! Tack mamma, jessie och emma!
You are the greatest! <3

Idag känner jag mig riktigt konstig. Man känner sig ledsen, fast
endå inte.. man är arg fast nej. ändå inte.. man känner orolig
fast man inte har något att vara orolig för. Riktigt skumt alltså!
Ibland blir jag lite rädd för mig själv när jag känner såhär. SCARY!
Ointressant för er, I know. Skippa bullskiten.

Niklas gick hemifrån för en stund sen. Det var mycket man fick
se av honom. Suck :S Han sov, duschade och gick. Men men,
det är väl så när man ska jobba! Andra hälften har andra saker
planerat på schemat. Det är roligt att han hittar på saker! :)

Jag längtar vilket fall som helst, till min kära vän Lisa kommer
hem igen! Imorgon eller på måndag ;D wee, va roligt vi ska ha!
Oh my god, Flisan kommer hem imorgon elr på måndag också.
Den lilla bruna saken.. ja gud. Henne vill man egentligen inte träffa.
Hon har ju varit i Turkiet i en vecka. Damn her!  Om du läser detta
Lisa, så ringer jag dig på min rast sen runt 19, innan eller efter :)

Som ni förstått så ska jag jobba ikväll > 15-22.30. Får se vad som
står på schemat efter jobbet! Börjar inte förrän 15 imorgon så.
You never know. Nu ska jag ta och göra mig iordning! Sen åka
och handla lite mjölk och sen ner till jobbet och käka lite innan
det är dags att börja jobba! Vi hörs maybe tonight eller some other
day ;D Ha en fortsatt skön lördag. Puss på er  /en weard linda

Och Frida, Vi hörs sen!! Så det så!

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

Tack själv!! :'D

2009-04-04 @ 16:56:12
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: C

Hur mår du egentligen gumman? :S

2009-04-05 @ 13:49:39
Postat av: Frida

gumman.... vi måste prata... jag behöver det <3

2009-04-06 @ 01:27:44
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: JessicaViberg

SVAR: länken funkade inte!! :O

2009-04-06 @ 23:44:24
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0