The clock is ticking.

Lördag idag, och med det menas att vi ska åka till
Viken - I really like. Det blir jag Niklas Coockie och
Camilla :D Weee. Nu sitter jag och har gått igenom alla
mina sidor. Facebook, bilddagboken och bloggen nu.
Det räcker gott och väl!

Nu är man långledig. Haha, ledig till onsdag nästa vecka!
Sjukt va konstigt de kommer kännas, men kanske kan va
skönt också. Vet inte. Idag ska de va skönt o va ledig iaf :)
Sen får vi se, kanske klättrar på väggarna på måndag ! :P

Nu ska vi ner till stan och köpa paket till Johanna.
Hon fyller ju 25 :) Så vi ska försöka hitta något jättefint!
Ha en trevlig lördag hemma i Västerviken!
Vi ses i Valdemarsviken :D

Kommentarer
Postat av: vibbe

jag veeeeet!!!! :D :D :D hehe

2008-09-26 @ 14:52:04
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Eva Yman

tjena... vem känner du här i valdemarsvik då? Kram Eva

2008-09-26 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0