Saturday 13/9

Igår blev jag fast anställd på McDonalds. Det känns toppen!
Så ska jag utbilda mig till handledare, tyckte min chef. :)
Det ska vi nog kunna ordna.

Idag ska jag bara jobba en kort tur, 10-15. Får hoppas att
det kommer lite mer kunder idag :) Grr.
Sen ikväll är det GP speedway som man ska titta på.
Och sen utgång på de. I Like.

Så imorgon bitti vid kl 13, ska vi till Nautilus o träna.
Det känns verkligen toppen! Nu börjar allvaret ;) weee.

Nehe nu ska jag gå och fixa ordning mig innan jobbet.
Kanske ta och äta något. Kurrr i magen^ ;D Ha de gött!
PUSS / LINDA

Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis till anställningen! :D

2008-09-13 @ 09:29:03
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0