Onsdag, onsdag.

Denna konstiga onsdag.  Vaknde av att jag drömde massa
lustigheter. Det tycker jag inte om. Så låg kvar en stund i sängen
o lyssnade på Rix Fm? Hasse Aro va på besök där iaf, så va
intressant o höra va han hade o säga om livet.
Efterlyst börjar ikväll kl 21.00, för er som följer det :)
Carro ringde mig strax efter kl 9. Pratade lite grann.
Hon blev nog rätt chockad att jag va vaken :P

Har ingenting jag direkt vill skriva idag.
Bortsett från att jag ska till Nautilus o fixa de där idag,
plus träna en sväng innan jobbet :) Såå skönt!!

Nu ska jag ta och se lite på Våra bästa år ;)
TokTokTokTok ;) Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hasse Aro kanske.

2008-09-18 @ 09:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0