Hej bloggen!

Det var längesen jag skrev här.
Lägger upp 2 bilder jag precis gjort.
Så har jag gjort nånting ;) Kanske skriver
något inlägg imorn om jag orkar.

Ha en fortsatt trevlig kväll eller natt rättare sagt ;D

This is me, year by year. 2004-2008. Så man sett ut i sina dar!! :D



Och detta är då Prinsessan i mitt liv!
Jag hittade massa bilder på datorn förrut. Tänkte jag skulle dela
med mig av denna söta tös med er allesammans :) Från när hon var
några månader gammal till hon va runt året. Man ser vilken skillnad.
Nu är hon 2 år gammal. Helt otroligt va tiden går fort.

Nu väntas nästa! Elias, The Lilleman :)



Nu ska jag gå o sova. Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: natina

vilken söt! :)

är det din ?

2008-10-10 @ 00:47:40
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
Postat av: natina

vilken söt! :)

är det din ?

2008-10-10 @ 00:48:03
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0