Hej bloggen!



Idag är det måndag, det betyder att det är en ny vecka med
nya härliga utmaningar. Vaknade vid 8.30 men gick upp runt
9 tiden för att tvätta. Sen prata jag med Carro runt 10. Så hon
kom vid 11 tiden, åt lite frukost och kaffe ;) Oh så såg vi på lite
Oprah, Sex and the city girlsen va ju med där idag :)
Snackade lite om Sex and the City the movie. i really love.
Sen runt kvart i 12 cyklade vi till Nautilus, tränade ungefär en timme.
HÅRT som fanken blev de idag. Sen vare bara att åka back home för
att ta tag i tvätten. Grrr. Dessa trappor efter styrketräning, ajajaj :P

Men men, det är självförvållat. Jahaja, vad ska man mer hitta på idag?
Kanske ta en cykeltur ut till Långrevet? Orkar jag de. Haha.
Får se va jag känner för efter maten. Nu skriker min mage efter mat.
Ha en fortsatt trevlig dag, kära bloggläsare! / Puss Linda.

<3 Niklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0