Vintern är här.

Hur tråkigt och dystert det än låter så är vintern här!
Det är minusgrader ute. Och så sägs det att det ska bli
snö imorgon. I Norge har de kommit 15cm redan. 15 CM??
Fyfan. Kallt och dystert. Jag längtar till värmen redan.
Jag vill ha väääärne, och det är nu!!!

Det enda mysiga är väl endå när den första snön
kommer, när man sitter inne och bara kollar på dessa
flingor som bara faller ner från himlen. Vackert =)

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Det blir att jobba 4h,
12-16. Måste ta de lugnt nu, trots mitt stressiga jobb.
Kan börja lite lugnt.. Jäkla skit en ska åka på..

Idag har varit en mkt trevlig dag. Har varit ute på långrevet.
Hämtade Flisan från dagis. Sen va jag borta hos mina
föräldrar åt lite pannkakor :) Mumsigt värre.
Mamma mår inte så bra hon heller, Krya på dig mammi..
Pappa skjutsa hem mig, mkt snällt hörrö :D
Thanks for today. (!!)

Niklas och jag kollade på Entourage idag igen.
2 avsnitt :D Har fortf. halva säsong 3, hela 4 och några avsnitt
på säsong 5 . Däää äää luuugnt :D En mkt bra serie iaf.
Det kan jag lugnt rekomendera för er som inte ser någon
serie ;) Lr för er som vill ha något kuligt o se på :D hehe.
Ja juste, så är de ju Niklas kväll. Klockan 21 sitter Niklas vid
tvn. Då får ingen störa honom :P haha. Det är efterlyst och
Insider, Niklas favorprogram. Så det har vi suttit och kollat på.

Nej, nu är klockan lika mkt som den va igår ;) ..och med det
menar jag SÄNGDAGS. Godnatt godnatt..

I have nothing, if I dont have you.

Kommentarer
Postat av: C

Bäste musiken kan man säga.. Iiih ;D Är de nåt du är bra på, ja, då är de att hitta döbra musik ;D

2008-10-30 @ 00:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0