Dear Monday!

Klockan pep vid 7 imorse, oj oj va trött jag var.
Som en riktig zoombi :P Ville verkligen inte gå upp.
Men men, har ju jobb att gå till så en är ju tvungen!! :D
Väl när jag kom till jobbet, så vakna man till. Älskar såna
här dagar när verkligen alla är på såå strålande bra humör!
Dagen gick fort idag. Slutade vid 15, mamma skjutsa mig
ut till Långrevet, eller rättare sagt jag följde med mamma ut
dit :D Så gick jag bort till Lisa & The babies.
Oh gudars, sötungar.. vad jag har saknat er.
Det kändes som en evighet vi sågs. Dock pratar vi i telefon
varje dag, men det är inte samma sak. Gaa! De va Mkt trevligt!

Prinsessan Felicia och Prins Elias med Världens bästa Mamma Lisa :)
                 

                           

Kom hem strax innan 8, åkte med bussen hem. Grr, va de lät
konstigt på den bussen hehe. De knakade o lät på något konstigt
sätt? Haha, svårt o förklara. Kanske e fel på min hörsel? :P
Försöker fixa ordning min blogg, men systeryster orkade inte
hjälpa mig ikväll, så får bli en annan dag då ;D Under tiden ska
jag försöka "tänka ut" på ett ungefär hur bloggen kan tänkas se ut.

Och nu är kl 22:50, jag börjar inte förrän 14 imorgon. Skaplig sovmorgon
kan man ju säga. Ska se om Niklas vill se på lite Entourage? :)
Det var inte igår man såg de. Hehe, wiih. I liiike that one.
Sen är de dags för skönhetssömn, kan ju inte sova bort heeela dan imorn.
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: natta-lee

fin blogg =) ha en happy dag =)

2008-10-14 @ 11:24:36
URL: http://fanzyface.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0