Jag är jättetrött.

Sitter och fixar på en design till en kompis. Har fixat
3 headers till henne, så imorgon får hon välja sin egna
favorit :) Så får vi se vilken de blir. Lägger ut hennes sida
här på bloggen, när jag är klar me den ;)

Sen så har Niklas och jag kollat på ett avsnitt av Chuck.
Fick inte igång Entourage, tyvärr. E nått sepe med min dator?
Redan tänker jag då? Den är ju bara 1 dag gammal haha :)
Knasknasknasknas.

Snart är de dags för sängen, slänger in några bilder på mig och
Camilla från när vi var i LInköping i lördags  :D

                              

            



   2 happy (( but tired )) girls together in Linköping :D

IIIIIIIIIII LOOOOOOOOOOOOOOVE MYYYYYYY JAAACKKKEEET


Nu slog klockslaget precis 00:00, då får man önska sig något!
HMMMM... * tänker * .. okey. Såå :D nu har jag önskat mig något!
Men får dock inte säga vad de e jag önska, då slår den ju inte in :P

Nu ni, mina vänner, ska Linda ta och skutta till sängs.
Ska upp rätt skapligt imorgon. Träffa Älsklingarna,
Lisa & The babies. I really like that nick ;)
Helst skulle jag ha sovit för en timme sen, :P Hoppas dock att
inget är fel på min kropp imorgn.. då blir jag skogstokig.. Ska försöka
ta lite fina kort  imorgon ju :D OH, de kommer bli en toppendag
imorgon. Känner det på mig!! Nu vill jag bara vakna, och träffa mina
snuttisar :D

Nej, nu håller jag på o somnar  framför datorn.
Så godnatt kära bloggen! Vi hörs imorgon!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0