Tiden den går fort..

När man har roligt. Haha, hittade lite söta kort precis.
Kände bara för att lägga ut de. Och för er mina vänner
hoppas jag att de också är ok ;) Titt va gölliga vi är :P


(ida, Lisa, jag, Frida & Jossan)

  
(: Syster J, Kusin Alex, Jag. Hö: Jossan & Jag.)

  
(Vä: Anna & Jag. Hö: Jossan, jag & Llsa.)


(Camilla & Jag)

 
(Vä: Jag, Ida & Jossan.  Hö: Anna, Lisa, Camilla & Jossan)


(Niklas & "lilla" Felicia. ;D)

  
(Vä: Carro & Jag. Hö: Jag & Niklas)


 
(Prinsessan Felicia)

JAG SAKNAR DIG SARITA :::::: (((

    ;)


(Dont be mad at me gumman. ;D)

Detta va allt för mig ikväll :) NU är de dags att sova!  NAJTI!

Kommentarer
Postat av: Molly

Haha, vad läskigt.. Satt och rotade runt bland RIKTIGT gamla bilder härom dagen när jag skulle ha tag på nåt. Roligt att titta på :) Alla minnen!

2008-10-29 @ 08:08:56
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0