Ont i benen av allt springande.

Vilken rolig fredag de varit idag. Jag har städat
idag som jag skrev i det tidigare inlägget. DOCK
hann jag inte dammsuga, men de gjorde min karl
när han kom hem, han är så duktig! puss på dig ;)

Jag plockade och hade mig i ett par timmar, tog
mig en dusch och sen va de dags för jobb. Kom precis
till kl 16, när de va dags att stämpla in sig.
Kvällen gick fort, ynka 4h. De e ju alltid ett jobb jag har.
Och jag älskar't. :D

Nu är man hemma, slutade vid 20. Hade lite problem till
att ta mig hem men får tacka Lisa som pratade med mig i
telefonen :D Haha, blir psykiskt sjuk fasen :P Usch.
Att en dröm kan få en hel dag att bli helt sepe :P :P

När jag kom hem som sagt, så hade Niklas dammsugat
och så hade han tagit upp alla kartonger upp till vinden!
Sinnes, de har stått i sovrummet ända sen vi flytta in :P
Man är inte snabbtänkt alltså ;) Men men, nån måste ju va
de också . Haha, Ääässhhh. Nu försöker vi fixa så vi kan kolla
på Entourage på min dator. De går sisådär. Niklas försöker
med alla program som finns, men inget har funkat hittlills.
Grr.. peppar peppar ta i trä att de funkar med de som han
håller på o fixar med nu. :)  i cross my fingers, honey.

Jag har också bytt gardiner i Niklas rum, och i sovrummet.
Plus satt en lampa så man ser ut till balkongen nu i mörkret
när man är ute o röker. (aj aj aj) yes i know, well well .

Ska ta och kika runt lite på nätet nu innan Niklas kommer
och fixar med datan. Ha en fortsatt trevlig Fredagkväll.
Vi  hörs igen imorgon! So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0