Jag höll på att dö.. =/

Vi fixade ordning hela datorn och så, och när vi skulle
fixa det sista (när den näästan va klar) JA, DÅ SKA MIN
HÅRDDISK DÖ! Fyfan. Testade allt och lite till, så kom vi på
att vi skulle testa i Niklas dator om hårddisken kunde vakna
till liv där. JA, de gjorde den ju. Så nu jäklar. 500gigarn dör
vilken sekund som helst. Nu har jag en ny 350gigare som jag
får nöja mig med :) Dock håller jag o fixar över alla bilder till
min nya hårddisk. Det är det viktigaste! Oj oj ;)

Hjärtklappning. De finns de bilder som man inte fixat ut på
skiva, så de vore sorgligt som fasen om de skulle försvinna.
Försvinna ut i intet. hehe.. Aja, dystert. Jag lider med allas hård-
diskar som död.. usch, vilken känsla. En obehaglig känsla!! :P

Töntig man är. Men fasen. Man vill ju spara allt. Det är inte lite bilder
jag tagit under mina dagar om man säger så.  Inget man vill ha
gjort för inte liksom. Och så är de ju minnen, herregud ;) Hjärtklappning!
Haha. Tönt tönt ;) well. Ska snart ta o sova. Ska upp imorgonbitti.
Träffa Lisa och Elias innan jobbet. Jahaja, hjärtat. De blev ingen
Entourage ikväll heller. NAHE. Får vi ta igen en annan dag :)
Nee ni, nu är de bedtime. Godnatt alla bloggisar som är vakna nu.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha gullig blogg du har:D du skriver bra! =)

2008-10-15 @ 19:07:55
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0