God förmiddag :)

Ny dag med friska tag? - Har fortf. ont i magen.
Så blir en jättelugn dag idag. Ska bara hämta Felicia
på dagis idag, annars hade jag inte haft något alls för
mig. Åker hem hit igen efter att jag hämtat henne.
Måste bara förbi H&M, köpa en foundation. De köpte
jag aldrig i GBG så nu jäklar får jag ta o köpa de här hemma.

Så kanske de blir middag med Caroline ikväll, och mys
framför One tree hill. Det skulle definitivt inte sitta fel (!) MYS!

Jag o Flisan, för inte så längesen.

 
Vä: Flisan runt 6 mån. :D  Hö:  Runt året.


Ett år sen jag tog kortet. Så Felicia va lite mer än 1 år.

Oh va jag älskar att kolla på gamla kort. De e ju sjukt va man
förändras. Kollar på kort på prinsessan från  när hon va runt
halvåret till runt året. hehe.. o nu är hon lite mer än 2 år.
Man ser ju garanterat att hon förändras :D Lindas Prinsessa :D

Nehe, nu ska jag ta mig en dusch, de gjorde jag aldrig igårkväll :P
De får bli en nu ist. Sen tar jag bussen ut till Skogshaga vid 13.45.
Och hämtar bustrollet :)  Ha en bra dag vetja!
Kram kram, Cykelram.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Gus vilken härlig bild på dig och lill tjejen

2008-11-04 @ 09:28:22
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0