En tanke föll mig..

Jag har läst en hel del bloggar idag, och jag har kommit på
att det är många som säger att de inte vill "att folk ska härma
de" ... men endå så gör de det själva.

Jag har lagt märke till att någon härmar mig. Inte jämt, men ibland
med vissa saker. Jag vet dock inte riktigt hur jag ska ta de för
personen i fråga gnäller själv om att ingen ska härma honom/henne.
Men varför ens ta upp de själv om man härmar andra då tänker jag?
De är väl bara onödig energi att ens ta tangenterna och skriva ner på
bloggen. Alltså, jaa.. de kanske är en komplimang till mig? Att jag har
gjort något bra. Att personen sen i fråga inte vågar säga något till mig
.. att jag har gjort bra? så kanske den "härmar" mig istället, för att på
så sätt få uppmärksamhet? allt verkar handla om uppmärksamhet nu
 för tiden. Detta är en tanke som går att tänkas på.. eller nåt!

Jag brukar inte skriva om sånt här men det bara föll mig på tanken
att det kanske va dags för det.. Lite annorlunda utöver den normala
vardagen kanske man kan säga ;)

Nej just de ja, skulle ju gå och sova :P DAAAAMN! Najtii

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e så sant, ja har sett många härma varann... fast de e ingen som vågar stå för de, synd de...

2008-10-24 @ 10:16:35
Postat av: c

hahaha, å jag vet vem du syftar på ;D

2008-10-24 @ 12:35:54
Postat av: Linda

Hahah, så är de me de! Pinsamma människa! Synd om personen :P Men lika glad för de e jag ;)

2008-10-24 @ 13:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0