En helt vanlig fredag.

Jajamensan, Det var en mkt trevlig dag också.
Trots min magvärk så ville jag inte sitta inne en heeel
dag. Fick ju vila upp mig i onsdags, då jag va ledig från
jobbet. Men kunde ju inte sitta inne 2 dagar. Uscha.
De kändes inte bra, så träffade Lisa, Flisan & Elias.

Tog en fika, gick o köpte färg och sen åkte hem till
de. De va hur mysigt som helst. Barn är de enda bra
medicinen när man inte mår bra. Shit alltså. :)
Bara ett leende från sötungen Felicia gjorde ju hela min dag!

Färgningen gick kanon. Ska snart lägga ut lite bilder från igår,
ni kommer se skillnad. Elr ja, mest skillnad syns väl på Lisa :D
De e kul som satan alltså . Jahaja. Då ska man till jobbet vid 16
idag då. Jobba fjuttiga 4 timmar idag. Ska ta tag i dammsugaren
också innan jobbet. Vill inte gå o träna idag. Känner fortf. att magen
inte är riktigt reko ännu. Får ta de på måndag istället. Då jäklar!

Niklas och Coockie kom och hämtade mig ute på Långrevet
runt halv 8 på kvällen, så åkte vi till Kvantum och handlade.
GREAT! Nu har vi like käk igen då.. gudars va härligt haha :P
Låter som jag inte fått mat på en vecka ;) Men ni ska veta att vi är
rätt dåliga på de där me o handla hem mat grr.. Bättring med de!

Sen kom Niklas mamma & pappa hem hit, vi bjöd de på lite kvälls
macka. Mysigt värre :D Kollade på lite film på tv6 (komr dock inte på va
filmen hette. Va någon med Mel Gibson) Störigt när sånt händer.
Nahe, en liten lista på va jag ska hinna me innan jobbet idag då :::
  • Dammsuga.
  • Beställa tvättid.
  • Ta mig en dusch.
  • Va på jobbet kl 16.
Ja juste. Jag måste ju berätta om en grej som hände förrut.
Men jag måste ta de från början., jag har sovit SÅ himla dåligt inatt.
Vet inte riktigt va de kan ha varit. Man har vaknat till o från hela natten.
Hört Skrållan (katten) sprungit omkring o haft sig.. osv. Men iaf,
Niklas gick till jobbet efter 8 o jag tänkte "nu måste jag ju somna om".
MEN icke då. Så satte på tvn och kollade lite på top model, Haha.
och efter det så trodde jag ju att Våra bästa år skulle komma, men icke de.
Va i helskotta har tv 3 gjort av de programmet? SINNES. kan ju inte bara ta bort
de liksom . Finns ju folk som kollar på de? Idioti.se

Men iaf, när jag märkte att inte Våra bästa år kom så somnade jag.. kanske i
20 min.OCH jag vakna av att jag trodde jag drömde fast jag sov fast jag va
vaken. Alltså med andra ord, Jag var fast. Jag va fast i drömmen. Så grät när jag
vaknade. Kände hur tårarna bara rann nerför mina ögon. OH de va så otäckt.
Hjärtat pulserade så hårt att sängen skakade så jag kände hur fort de dunkade.
SÅ SJUKT. Så jag tog min telefon och ringde till Lisa med tåren i halsen och
berättade om min sjuka dröm. GRR. Hemskt hemskt. Så efter de vågade jag inte
somna om. Så jag gick upp och nu 2-3-4 timmar efteråt sitter jag här.



              


(Jo men visst fasen syns de att vi färgat håret???)

Nu ska jag ta och dammsuga lite, de ser förjääkligt ut här hemma.
Älskar o ha rent omkring mig, så nu jäklar i havet ska de bli av.
Får se om jag kanske skriver ett inlägg sen innan jobbet, annars
får ni ha en bra fredag :) Så hörs vi ikväll efter jobbet. Puss Puss :)

Kommentarer
Postat av: Frida

tror du vill kolla bilderna jag la upp precis :D HAHA



tackis gummsis jag ska ha kul, believe me!

Pössss

2008-10-17 @ 15:02:44
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: G

Jag såg Våra bästa år idag.



"12:50 Våra bästa år"

www.tv.nu

2008-10-17 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0