Då blev man ledsen :(

Nu när man hittat kameran och ska lägga in bilderna från
i helgen då märker jag att skärmen på kameran är sprucken?
Och hur i helvete har detta gått till? FYFAN, FYYYFAAAN säger
jag bara. Helt jävla otroligt. Jag fatter ingenting!

Nu är man kameralös också.. Alla som vi haft, 4st har gått
sönder under detta år, om jag inte minns fel! Och jag har
haft ansvar för allihop. Så de där med jävla systemkamera
som man velat ha sig, kan man ju forts. drömma om.
Inte fasen vågar jag köpa en sån nu, när jag "troligtvis"
kommer ha sönder den. Jahaja, de va de roliga på denna
resan kan man väl säga.. Sjukt alltså!!! OHH va ledsen jag är.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0