08.10.09

Ringde till Lager 157 imorse vid 10 tiden, bad de att lägga undan
jackan så den inte skulle ta slut ;) De gjorde de så gärna sa hon.
Sen runt 12 så gick jag ner till stan, tog en fika med Niklas Andreas
och Lasse. Fick bli thai hoa, nam nam. Sen gick jag hem, tog de
lite lugnt. Sen vid 16 va de dags för jobb. Haha, fick sluta redan vid
19, så jag gick hem och runt halv 8 så mötte jag Carro och vi tog
en promenad ut till Lager. OJ OJ OJ sinnes va folk de va.

Finns de ens så mkt folk här i Västervik? Haha. Sjukt !

Alla älskar fynd ;) And especially meeee.. oh, min jacka.
Efter huur lång tid som helst i kö så fick jag den till slut :D :D
Det är som jag sa igår, det är kärlek vid första ögonkastet. LOVE :)

Nu sitter jag och har precis läst ett mail på facebook från min kära
vän S, som nu för tiden bor i London, England. Jag skulle ha träffat
henne nu när hon va hemma, men de va lite för knapert om tid.
Jag fick ju prata med henne i telefon iaf. Bara det är ju värt guld.
Men endå så saknar jag dig. Det är en sak som är säker;
Västervik är inte densamme utan dig!!

Nej usch. nu känner jag mig ledsen. Bäst jag kryper till kojs.
Godnatt!'

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0