Vinter tema :)

Idag känner jag mig som en härmapa, Molly :P
Jag hade tänkt göra mig ett vintertema, fast inte förrän
i December. Så idag när jag gick in på Mollys blogg
såg jag att hon gjort det hon också. Jag tror ibland att
hon och jag är typ "syskon". Eller nånting iaf, för vi tänker
allt för jäkla lika ibland att det är lite läskigt. Det är inte bara
detta, det har hänt tidigare. Haha. Kuligt värre. A soulsister.

Idag va jag hemma när Niklas kom hem. Vi hade de massa
mys framför tvn. Kollade på bla. Charterresor. Precis det
stället de va på, va vi också. När vi åkte till Mallorca.
Gudars va härligt de va att kolla tillbaka på den resan,
värme. I really like. Jag vill tillbaka. Vi har också sett på
Oskyldigt dömd, 2 avsnitt. Den serien är väl rätt okey.
3 hattar av 5 möjliga. Har man inte mkt att se så kan man
se på de. Dock är endå den bästa serien One tree hill,
som jag låg och kollade på i soffan förrut (innan N kom hem).
I LOVE IT. And guess what. Det kommer ett nytt avsnitt imorgon.

Jag har också pratat med min syster idag. Så imorgon blir det att
klippa henne. Enda dagen vi har att fixa ordning henne och
jag ska fixa kläder till mig tills på lördag. Its a big day, then ;)
Jo, Jessica .. min syster. (herregud) Hon fyller 20 år.
Hon blir system myndig, hon är inget litet barn längre.
Sjukt vad tiden den går fort.

Jag ska försöka träffa Josefine också. Hade tyvärr inte tid
i helgen, hade FÖR mkt att göra. När man är ledig och har
så mkt att göra springer tiden ifrån en. Så på fredag efter jobbet,
ska jag inte göra Nått alls. BARA ta de lugnt. Sen är jag
ledig lördag och då är de som sagt födelsedag all day.
Och söndag ja. Får se vad som händer då haha :P

Ska lägga in en musik video på en totalt underbar låt..
Som jag är så förtjust i. Och jag tror jag är färdig med detta
inlägg. Ska ta mig en dusch. Sen gå och lägga mig och kolla
lite på Prison break, som man redan har sett. Grr ;)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Molly

Haha :) Ja, läskigt att man kan vara så synkade ;) Men det är bara att köra på med vintertemat! Jag är nyfiken :D Ha en bra dauuug! Kram

2008-11-25 @ 07:57:05
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0