Vilken problematisk morgon!

Vaknade och tänkte på One tree hill. NU vil jag se de.
yeah right, eller hur. Internet funkar först och främst inte.
Så fick sitta och försöka klura ut vad som va problemet.
Men kom inte på va de kunde va, så satt o försökte
"Reparera" ip numret :P Om och om och om igen..

Till slut fick jag nog och ringde min kära pojkvän som är
"wäätt så duktig på de där". Så han sa. "Nu har vi äntligen
fått igång vårat internet. Älskling, du gör såhär   o såhär".
OCH VIPS. Så va internet tillbaka. Weee. Nu är det över
en timme sen jag vaknade och tänkte på One tree hill ;)

Nu är det påväg hem i varje fall. Och när som helst, så
ligger jag i soffan och drömmer mig in i seriens värld haha.
Låter helt väck, i know. Men thats me, fellas.

WEEE, nu är det klart. Vi hörs, CYA IN OTH. lol

Kommentarer
Postat av: Molly

Hehe, jag tänkte också så :) Men jag blev så fruktansvärt sugen på att lägga upp den för att det kom snö igår.. Men men :) En vecka gör ingenting för mig, jag älskar vintern :D

2008-11-25 @ 14:15:08
URL: http://molkan.se
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ohh tackar takcar :D jo det gick så bra så

2008-11-25 @ 18:58:52
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0