The time is running..

Klockan är 11.05. Jag måste duscha och sminka
mig innan jag går ner till stan och träffar den bästa
mamma Lisa och hennes 2 underbara barn, och
självklart Josefine också(!) Får se om jag fått med
mig Sarita också, till att fika. Skulle va mysigt!

Efter stan ska vi  traska oss till simhallen och bada
med barnen. Det ser jag fram emot mest av allt idag.
Se hur Felicia är i vattnet nu, till skillnade från när hon
va 4 månader haha, de e nog nästan exakt 2 år sen
vi va me henne i simhallen. Gudars säger jag bara.

The time is running so fast.. hinner knappt med alltså.

Nu måste jag ta mig en dusch. TREVLIG HELG (!!!)

Kommentarer
Postat av: vibbe

SKITSNYGG BLOGGDESIGN!!! :D :D

2008-11-07 @ 15:32:51
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0