Stan & Badhuset.

Det har varit mina ställen idag.
Gick ner till stan strax innan 12 idag.
- mötte Lisa, Flisan, Elias & Josefine.
Tog en fika på Morella. Mysigt mysigt!
Så kom Niklas <3 och hans arbetskamrater också.

Sen begav vi oss till simhallen, vattnet var som utomlands.
Jättevarmt och härligt, så tillochmed Elias tyckte om att
bada. Det var verkligen roligt att se.
Felicia tyckte om att bada och de va så himla roligt.
Plaska och hade sig, man känner sig som liten igen
när man är i simhallen med små barn!
Lisa, det måste vi göra om snart!!!


Efter simhallen, tog jag med Felicia till donken.
Jag tog mig en kaffe och hon en hamburgare.
Sen efter en stund så kom Niklas och Andreas ner, åt lite
mat. Sen gick vi till Dressman och handlade "Farsdag/
Present-till-Niklas-pappa." Hoppas de tycker om de vi
köpte. Nu ska jag ta mig ett bloss, prata lite med Sarita.
Tänkte nämligen ta och ha lite mys med henne ikväll.
Niklas ska dra med grabbarna till pokerklubben ikväll, spela
lite poker. Kul för han! Så ni får ha en trevlig fredagkväll, ni alle!

Vi hörs.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Molly

Självklart kan jag det :)

2008-11-07 @ 23:03:42
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0