Julkort by me.

Igårkväll satt jag och pysslade lite med julkort.
Jag skrev de på bloggen men la aldrig in några
kort. Så här kommer korten då på mina helt
egna designade julkort.



Det blev sammanlagt 9 kort som jag pysslade ihop
med mina bara händer. Dock blev 3 "stor"favoriter.
Det kommer bli såå svårt att skicka iväg julkorten i år.
Men både Niklas och jag hoppas att våra nära och kära
kommer tycka om de endå, lite personligare med egna
designade julkort tycker jag. I really like pyssel ;)

Här nedan ser du kort på mina favoriter.

 




Nå, vad tycks då? Tror ni min mormor och
farföräldrar och hela tjocka släkten blir glada
av att få ett sådant kort hemskickat från mig? :)

Kommentarer
Postat av: C

Sinnes vad duktig du är vännen.. :)

2008-11-27 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0