Jag & min blogg.

Jag vaknar och tänker på min blogg.
Jag gör något roligt, tänker på min blogg.
Jag gör något ledsamt, tänker på min blogg.
Jag ska gå och sova, tänker på min blogg.


Jag tänker väldigt ofta på min blogg, med andra ord.
Nu för tiden har jag börjat skriva rätt så ofta också.
Det ska bli kul att läsa sen framöver.

Nämen titt, utan att ens behöva tänka på de så går
det automatiskt att man klickar på "nytt inlägg" och så
är man igång o skriver ett inlägg igen. Har redan skrivit
5 inlägg idag, de får tamejfasen räcka nu.
Nejvars, jag kom faktiskt tänka på en bra mening:
"Det kan aldrig bli för mkt bloggande"
Den meningen tyckte jag om. Det är typ som remsan som
Team Sportia har, "Det kan aldrig bli för mkt sport". Så.
Kan de ha den som så kan väl jag ha de på min blogg!

Jag tror jag har ett till beroende, bortsett från One tree hill
och Niklas (puss) .. min blogg! Nu har jag 3 beroende-
framkallande things in my life. And it feels great, faktiskt!

Nu ska jag gå och ta mig en dusch, för mamma kommer typ
14.45 och hämtar mig och Niklas, så ska vi åka till mina
farföräldrar och äta lite mat. Efter maten blir det att möta upp
Carro utanför sporthallen, för att sedan se på Innebandy kl 17.

Hoppas på en mkt trevlig söndag! Hoppas ni får en bra dag också.
Vi hörs senare ikväll (!)

Kommentarer
Postat av: Em

att blogga är aldrig fel :)

2008-11-09 @ 15:28:13
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hehe jadå, ska kolla med Camill bara så att inte han har planerat något fast det har han väl förmodligen inte

2008-11-09 @ 16:30:43
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Nelly

hehe jaha! Tack så mkt! Haha, jo jag vet hur det är, vaknar alltis sent på söndagar:P undra vf^^ Jag kollar på film just nu:D

2008-11-09 @ 17:24:12
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Sarita

Blogg in Lindas heart 24/7

2008-11-09 @ 19:39:34
Postat av: Linda

haha sarre, so true :P ..nästan iaf!

2008-11-09 @ 19:45:53
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0