Into the ocean.

Såg precis filmen som gick på 3an,
"into the ocean". Verkligen en film för mig!
I loved it.

Vilken fest det var igår då. Haha, jag är mer
än nöjd! Tack kära arbetskamrater för en mycket
trevlig fest! En jättelyckad kväll.
 Idag jobbade jag 10-15. Sinnes säger jag
bara. Va fasen full när jag vakna, grr..
Det var en Mkt seeeg dag på jobbet men de
va bara att bita sig i kragen.. Det gick bra, trots
att alla, verkligen alla mådde som man förtjänade!
Kuligt värre.

Har legat o sovit till och från efter jobbet, mina kusiner,
jessica och tintin va på jobbet förut så de följde med
mig hem en sväng, busade lite.. Mysigt!
Sen såg vi på Ensam mamma söker. Annette och Rikard.
Så himla söta tillsammans!! Hejar på de!!!

Sen kom Niklas föräldrar förbi, åt lite kvällsmat och
drack lite kaffe. Men inte fasen blev man piggare för de.
Däremot tröttare. (hehe) . Sen dök också Sarita upp.
Och vi såg på den där filmen.

Nu ska jag ta och borsta gaddarna sen krypa till sängs!
Gud va underbart! Det har jag längtat efter hela dagen ;D
Skriver ett inlägg imorgon när jag gått upp. Ska också lägga
in lite bilder från gårdagens Personalfest. Natti natti (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0