Halloween 2008.

Kom hem runt 17, slutade jobbet, följde med Monkan hem
en sväng. Fin lägenhet du hade :D hihi. Och en mysig
liten Skrållan hade hon också :D And you, good luck tonight!
Har legat o slappat i soffan sen jag kom hem. Har hittat en bloggsida
där de lägger ut hela avsnitt av serier. Så har legat o gluttat igenom ett
par avsnitt av Family guy och självklart OTH.

Caroline skulle ha kommit till mig ikväll, fixat lite mat och haft det mys.
Men hon hade glömt bort mig tydligen, eller nått.. men men, sånt är livet.
Ens vänner glömmer en nu för tiden. Jani. Det är inte lätt att va på topp
all the time!! IST, tänkte jag ta mig en tur ut till Torino där Syster J jobbar.
Och så är grabbarna grus ute hos Coockie och kollar fotbollen.
Om man kanske ska ta en cider endå?
Jomen visst, varför inte. Sen ska jag ta mig en dusch and clear my mind.

Trick or treat, Smell my feet. Give me something good to eat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0