Godförmiddag!

Jag har helt ärligt inte hunnit sitta något
vid datorn de senaste 3-4 dagarna. Jag har haft
så pass mycket att göra hela tiden, att jag (förlåt att
jag säger det) glömt skriva i min käraste blogg.

Igår fick jag se på One tree hill.. and I loved it.
Underbart bra. Sen gick jag ner till stan, träffade Frida..
Vi gick och handla lite krimskrams till Lördag.
Sen väntade jag åtminstone en halvtimme, på mina
syskon. Jessie och Emma. Vi åkte hem till Långrevet.
Jag och Jessie gick igenom hennes garderob haha.
Sinnes alltså. Det brukar alltid va tvärtom men icke.

Sen klippte jag Jessica. Och Emma blev också lite sugen.
Så klippte henne också. Dock mitt i allt, så ringde Monika
från jobbet och fråga om jag kunde komma till jobbet.
Hur i helsingland skulle jag ta mig från andra sidan jorden
till stan liksom?  kom iaf till jobbet med hjälp av min kära mor.
Tack mamma för du skjutsa mig!

Kom väl till jobbet runt 19.30? Kommer inte ihåg. Men jag slutade
efter 22. Äsh, lite extrapengar gör inget. Det är ju endå julpengarna
vi får då ;D Så de kan ju vara till behövligt runt den tiden.

PLUS att jag ska jobba idag. De vet jag iaf om, 11.30-14.30.
De frågade mig igår om jag kunde komma in o hjälpa de ett
par timmar idag bara.. Självklart. Jag ställer alltid upp, Om jag kan!

Vaknade för dryga halvtimmen sen. Vilken natt jag haft, en pojkvän
som "klickar" och en katt som leker hela natten. Älskling, vi måste fixa
en dörr till sovrummet snart. Jag vet inte huur många gånger jag vaknde
inatt av att Skrållan (katten) sprang runt och lekte med nått som lät någe
fruktansvärt. Jag vet att hon är en katt, men hon brukar faktiskt gå o lägga
sig med oss när vi går och lägger oss. Det ni! =)

Måste ta med mig extrakläder till jobbet idag. Ska åka med mamma hem
vid 15.  För att ytterligare ge Jessicas kläder en chans. Jag blir tokig!
Well well. Skriver väl kanske ikväll om jag orkar ;D Annars hörs vi imorgon!
Ha en bra onsdag, take care.

Kommentarer
Postat av: Niklas

En pojkvän som "klickar", låter rätt sjukt. Jag skulle föredra ordval som "andningssvårigheter" eller så. Klickar. omg ;)



Puss ;)

2008-11-26 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0