Ge mig något piller!!!

Jag blir tokig på min huvudvärk.
Har haft de halva dagen typ, och den vägrar
att gå över. OHH. Jag blir galen!!

Kom precis hem, från att ha träffat Frida.
Och tagit oss en fika (ja, såhär sent :P)
på Harrys tillochmed.. när de hade stängt!
Hasse va så snäll så.  Vi pratade om en hel del.
Lille vännen, tänker på dig.

Nu har jag tänkt att ta mig en tablett för huvudvärken
men det visade sig att vi inte hade någon hemma!
Så får gå och krypa ner under täcket ändå.
Hoppas att Niklas kanske är den bästa medicinen! ;)

Orkar inte skriva mer nu. Men imorgon är en ny dag
och förhoppningsvis är värken i huvudet borta!
Godnatt friends!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hade också sån jäkla huvudvärk igår.. Mamma hade samma sak. Sjukt :S

2008-11-11 @ 08:10:45
URL: http://molkan.se
Postat av: Niklas

Sömntuta ;)

2008-11-11 @ 09:03:40
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Det är vädret garanterat (om ni har samma väder som oss då hehe) Ja här går det undan tar väl inte lång tid föräns hon ska ha sin första skoldag :D Tack ska du ha

2008-11-11 @ 11:53:44
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0