En händelserik dag..

Ja, de kan man nog ta och säga.

Upp kl 7, jobba vid 7:45, sluta kl 15, träffade Frida
och Bella Bus. Vi gick en sväng på stan, Frida köpte
sin underbart fina klänning/tunika. Den va jättefin!!! :)

Vi gick hem, fick för oss om att åka o träna.
Rätt vare va så va vi på Tjust Rehab, tränade en
timme. Efter träningen släppte Frida av mig hemma
hos mig, så gick jag hem, lagade lite mat som va så
innerligt gott (WOK-gryta typ, mums). Sen har vi sett på 2
avsnitt av Entourage. Fysepe så bra den serien är alltså.
Oh, blir tokig att man snart inte har några avsnitt kvar.

Då börjar vi väl med Prison break marathon :P
Har ett par avsnitt att ta igen, det gäller Chuck också.
VI ÄR SERIEFREAKS, i now.. but I love it.

Köpte hårfärg idag också ja, skulle ha färgat de.
De kanske jag hinner med nu om inte annat..
Får se vad jag orkar.. Orkar iallafall inte skriva mer nu.
Ha de gött, (!) =)

Kommentarer
Postat av: Frida

this is the grizzly speaking. raaaaaaawwww!

2008-11-20 @ 22:32:32
URL: http://friggidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0