Early awake.

Jomenvisst så är det. Vaknade tidigit idag.
Niklas åkte för drygt en timme sen. Hoppas allt går
bra bara. I got my phone om det skulle vara något, älsk.

Sitteroch fixar en header som jag påbörjade igår.
Det går inte riktigt som jag vill, kan inte komma på vad jag
vill ha för någon färg på bloggen. Då blir det riktigt svårt!
Har nästan haft alla dess färger på bloggen, men jag får
väl bara ta någon färg och göra om bloggen om ett tag
igen om det skulle vara så.

Idag kommer Sarita hem, då ska jag vara klar och stå
på stationen vid 12.15. Älskling, vad jag har saknat dig!!!
Så får vi hoppas att Lisa och barnen "hinner" till kvart över.
Det håller jag tummarna att ni gör, mina vänner.





Nehe om man ska fortsätta på headern och min design.
Grrr. Grått är det för tråkigt? Eller typ "ljusorange?"
Grönt är för tråkigt det har jag nu, och blått är inte riktigt
"jag". Lila kanske då? Det vet i tusan om jag haft.
Aja, jag får testa mig fram. Hej så länge (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0