Update.

Tjabba Tjena Hallå bloggen ;)
Kom hem för drygt en timme sen. Har varit en låång dag
på jobbet idag, men massa massa positiva saker :) me like.
Nu är jag 4 dagars ledig och ser fram emot göteborgs resan i
helgen. Ska bli intressant med en ny stad för nåra dagar =)
Dock kommer det kännas lite konstigt att inte Niklas är med mig
dessa dagar. Man är så van vid att ha han så nära hela tiden :D

Kan ju kanske vara bra för oss också, att vi är ifrån varann.
Så vi får se detta som en positiv sak, hjärtat. <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, nej nej nej inte bokstavligt talat.
De gjorde jag ju häromdan och fick se på *fan* haha jag ramlade
i duschen , grr.. och har än idag ont i min rygg och mitt knä ;S
KLANT LINDA :P well well, det är sånt som kan hända?

Men som sagt, ska gå och ta mig en dusch nu..
Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll, alla bloggläsare!

/ you know you love me,  xoxo Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0