Ingen vanlig torsdag.

Strax innan 11 plingde de på dörren. Lisa & Flisan var de.
Iiih. Va glad man blev när man fick se dessa söta töser .
hehe, inte allt för ofta man ser de nu tyvärr.

Jag gjorde mig iordning och sen begav vi oss till stan.
Åt lite frukost;P glass och hade allmänt trevligt. Lisa köpte sig
lite nya kläder också. De kan behövas ibland..

Sen gick vi upp till Stadsparken och lekte massa haha :)
Kände sig som ett barn, en själv ! ^
Strax innan 17 ringde Niklas till mig och sa " att vi flyttar i helgen ".
Haha. Skojar han på mig? Var min första tanke. Men, efter mycket
samtal med bostadsbolaget och nya hyresvärden så kom vi alla
överens om att vi ska vara ute ur våran gamla lya senast torsdag
nästa vecka :) Sååå, en vecka har vi på oss. Det fixar vi väl, honey.

Kommer bli en jobbig vecka nästa vecka. Jobbar 24/7 typ. Gaaa.
Well, någon måste göra det också. ^

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och njuta av att jag har badkar
en vecka till haha. Sen i nya lyan har vi enbart dusch, buhu :P Haha!
Aja. SOO LOONG SUCKERS.

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0