the helg is over

i Fredags va vi på kalas, farfar fyllde 80år ju.
Sedan blev de utgång som slutade med en heeelknas kväll.
Men men.. mycket sprit blir en dålig kväll.. tråkigt nog :P

Lördagen sen, skulle vi ha åkt till Linköping redan vid kl9
på morgonen. MEEEN fysinnes va man inte mådde bra då!!!
Vaknade vid 9 när klockan pep och jag lovar, jag va fasen full
fortfarande haha. Fick sova ytterligare 2timmar. Och efter en
dusch, så kände man sig "reko" och så bar man sig iväg till
Linkan linkan linkan, yeaaah! :)

Det var en supernice heldag med grabbarna grus, Niklas & Coockie
och min underbara vän Caroline.

Jag hittade mig lite smått och gått. Iih.. trodde inte jag skulle hitta
ett enda plagg men åkte hem med 4-5 påsar haha! :D
Ett par byxor (vita ;D), en skjorta (me love), 2 linnen, en tunika, en
tjocktröja,  lite smink, ett "band" i håret.. hmm.. och en hel del på Ikea :D


Vi kom hem runt 21 tiden igårkväll.. Så vi missade ett par heat in i speedwayen.
Men men, de gjorde ju inte så mkt.. hade satt pengar på Crump och eftersom
han vann igår så Vann jaaaaaaaag. :D Iihh.. De va en helt toppedag igår!
Iallafall till skillnad från idag. Har inte mått som jag ska idag.. grr.
Konstig dag på jobbet. Klant klant klant typ ;S Men men, hoppas de vänder och
blir till de bra. Så jag blir den Vanliga Linda igen ;D
Va hemma hos Carrol förrut. Lånade hennes tvättstuga. Så jag kunde tvätta
mina jäkla arbetsbyxor som såg FÖRJÄKLIGA ut. Pinsamt men sant. :P
Tack hjärtat, du är bäst. :D

Nu sitter Niklas Coockie Camilla och Fabbe och kollar på Fotbollen.
Hälften av de hejar på Tyskland och hälften av de hejar på Spanien.
Det ska bli kul och se sen när något av lagena vinner, vilka som blir osams ;)
Hahah. Kuligt värre. Nu ska jag ta mig ett bloss, sen sätta mig ner o kolla
på skiten jag också :P

Hoppas alla haft en toppenhelg!
/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0