Seg dag.

TACK JESSICA FÖR DU FIXADE ORDNING MIN BLOGG.
TACK TACK TACK TACK!

Jag har legat i sängen och grisat ända till nu typ ;P
Seg dag for oss alle.. hehe. Nu regnar det ute också.
Ska ta mig lite o äta, Niklas & Coockie va och handlade
förut. Duktiga pojkar hehe. De ska fixa mat, som vi lagade
när vi var hos Camilla i Kalmar. Now its my fave ;) Mumsfillibubblan.

Ska ta mig en dusch också, så jag känner att jag lever va fasen.
Haha. Annars så blir de gå ner till stan o ta sig en fika.
Och sen vid kl 21 ikväll SKA VI GÅ PÅ BIO :D ..Sex & The City The Movie!!!
Me like, me love. Får hoppas att den är sådär underbart bra som serien:)
Nu har grabbarna spelat klart, dags för lite matson och en dusch på de.

Hahaha, kanske kan ställa mig på balkongen? Får mig ju en skaplig dusch då ;D
Nej fysinnes! Nu blir de en riktig dusch med vatten och tvål ;D min humor är bäst.
SO LONG SUCKERS !

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

jo tack här är allt bara bra....

2008-06-21 @ 23:04:01
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0