Lovely Tisdag.

Haha, dagen börjar med att klockan piper sisådär runt 9.
Jag stänger av den och somnar om haha, vaknar kl 10 i 11.
OMG!!! PANIK.se :P Börjar jobba 11.30. De va bara springa
upp och göra sig iordning, och de vill jag lova gick snabbt.
Har nog aldrig vart klar på 20min .. då menar jag ALDRIG ;)
Har nog en dold talang djupt inom mig hehu.

Slutade jobba vid 15.45 o de va skönt. Eftersom jag va så himla trött ;D
Ikväll är de speedway i Motalalala, ;) Hoppas på de bästa vaavaavaa.. grr.
HEJA WMSK!

Nu sitter jag och pratar lite med en glad Cawwoo i telefon.
Så de e nog bäst jag är socialaaa med henne, Ha de gött!

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0