Underbara dag.

Vaknade runt 8 tiden, var klarvaken .. såg den underbara solen
sticka fram mellan gardinerna. Men jag somnade om. Vaknade sedan
när klockan pep kl 9. Gick upp, men jag va så himla trött så gick tillbaka
till sängen och sov en halvtimme. Sen va de dags o gå upp o göra sig iordning
för o sedan gå till jobbet. Jobbet gick kanoners. Fick nästan "välja" vad jag ville
jobba med idag. Hehe, Becca va så snäll. Så jag valde att vara i matsalen :)
Det var nog jobbigare än o jobba i kassan alltså. Utan att ljuga. Fysinnes.
Att folk har sååå svårt att ta bort en bricka efter sig, när de har ätit klart.
Jag kan verkligen inte förstå de. Hur gör de hemma? Lämnar kanske kvar
tallriken på bordet? Aja. Det är som man säger. "Det finns folk till allt.. och lite till."

Slutade jobbet kl 16, solen sken fortfarande. Det var bara gå hem, byta kläder,
packa ordning badkläderna för att sen ut o bada :D Hihi. Åkte ut till Sandviken.
Herregud. Där va de storm.. Blåste något innerligt. Så vi vände och åkte till
Bonnbacken. Där de inte fanns någon sol. Haha ;) Aja. De skulle inte hindra oss.
... trodde ju jag :P De va sååå kallt i vattnet så badade aldrig idag ;) Solade mestadels.

Efter badet åkte vi hem till Coockies föräldrar och grillade, spelade fotboll och spelade
kubb. Det va jääättetrevligt så det måste vi bara göra om :D Maten var god, sällskapet
var kanon och kvällen var helt toppen! Hela dagen har varit toppen, från början till slut.
Det är nu denna dag går mot sitt slut, dags att gå o lägga sig o sova. För OM det är fint väder
imorgon så ska vi bara ta oss till en badstrand, tiiiiiiiiidigt imorgon bitti ;) Och imornkväll
är det jobb för hela slanten. Jag känner mig som en "Carrie Bradshaw" som sitter och skriver
lite diary ;D haha, hon skriver om kärlek och relationer och jag skriver om min dag. Så..
Tji fick jag! Jag är ingen Carrie utan my name is Linda. The bed is calling, godnight everyone!

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0