Soliga Söndag

det har varit en riktigt fin dag idag. Börjar med att man gick upp vid 11.
(Skulle  ha gått upp vid 7-8 :P men, vi var för trötta för de pga. att vi va ute igår).
Men men, vi fixade lite me tvätten. Sen kom Coocksan o hämta upp mig och
Niklas. Så åkte vi o hämta upp Camilla och Putte. Så begav vi oss ut till Lysings-
badet och bada och sola :) Runt 18 åkte vi hem, lagade lite mat och hade mys.
Nu sitter Sebbe Niklas Coockie och Camilla och spelar kortspel. Jag själv är
för trött för att göra nåt, bara sitter o gäspar :P Well. Imorgn ska jag träffa my lovley
friends Lisa &  Felicia. Det är inte allt för ofta man träffar de söttrollen :D

Vi tänkte ta oss ut till lysingsbadet , TIDIGT ;)  Blir o sola baksidan då.
Är wääääätt så bränd på framsidan.. Härligt värre, eller inte. :P
Ska bli jättemysigt o bada lite med Flisan sötunge. :D Första gången jag är ute
med dessa och badar. :) Ska bli kul som sagt.

Sen imornkväll är det speedway på Club 9. Och så kommer Sasha och Linda in
till stan. Så blir nog att träffa de girlsen. Och så ser man fram emot road tripen till
Öland :D Iiihh.. åker dit på tisdag eftermiddag. Då tar vi oss vårat pick o pack, och
så kommer vi hem på torsdag någongång. Va skööönt de ska bli o komma härifrån.
Denna resa ser jag fram emot något innerligt. :D

Nu ska jag heja lite på Milkan. Hon behöver nog min hjälp :D Ha de gött, allesammans!

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Molly

Du är utmanad!



http://molkan.wordpress.com/2008/07/27/sommarutmaning/

2008-07-27 @ 22:15:52
URL: http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0