Botten is nådd.

Nu är de ett tag sen jag skrev i min kära blogg.
Har inte riktigt haft tid till de, tyvärr.

Hancook filmen va SUPER bra :) i liked very much.
Har jobbat sinnes mkt nu, på 14 dagar har jag varit ledig 1 dag.
Så på söndag är jag ledig och är ledig ytterligare till fredag kl 12 ;D
ME LIKE. Då ska vi antagligen åka på en liten mini-vacation.
Det ska bli härligt. Idag hann jag till o med ut o bada lite.
Underbart med ett dopp i de blå.

Har inte skrivit så mkt om speedwayen på länge.
Tror inte ens det är något o skriva om. Blir så frustrerad att jag kanske
säger saker som jag egentligen kanske inte menar. Äsh..
Jag älskar sporten, dock är de tråkigt att det inte riktigt går på de viset
som man själv vill. Jag hade sett fram emot att åtminstone vara med bland
de 6 lagen iaf. Men nu återstår de o se. Hammarby på tisdag! Skrämmande match.

Nu ska jag ta mig ett bloss och lugna mina nerver. Have a good one.

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0