Tjipp tjopp bloggen!

En sjukt trött Linda kom nyss hem från
en arbetsdag i Oskarshamn., Var en mycket
intressant kväll. Jag stod i Driv'ien :) Hur roligt
som helst.. haha kan inte ens beskriva hur
kul vi hade, trots alla "tjaffs" elr vad man ska
kalla de, haha..

Jo du, Becca. Blåsor på fötterna har jag också.
Sinnes sjukt =/ Men vi hade en trevlig dag iaf.
Vi får tänka på de! Även att vi är huuur trötta
som helst nu. =)

Nu pratar jag med Niklas i tel. Han kommer
snart hem, då ska vi ta och sova lite.
Försöka sova ut ordentligt imorgon, även att
jag tror att de inte kommer bli så, för Niklas ska
upp kl 10 imorgon o fixa massa.. o sen sticker
han till Valdemarsvik för att äta middag med sin
släkt. Själv så hade jag tänkt fika med Frida och
kanske tillomed Sofie om jag får tag på henne.
Hoppas du läser detta!! Måste byta telefonnummer.
Att vi inte tänkt på de tidigare, gumman :)

Nahe, nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Så tjipp tjipp, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0