Super duper bra(k) fest :)

Jag får ta och tacka alla mina vänner som gjorde årets juldag till en toppenkväll. Fan va vi shejkade på dansgolvet på bryggaren, Sofie :D Då ska vi inte tala om min hals, sinnes vad jag har halsvärk? Om man nu kan ha d? haha. Sjöng som en kvittrande fågel igår. HIGH FIVE GIRLS, vi rockade fett haha.  Bilder kommer så småningom upp på bloggen. Det får ni verkligen inte missa ;)

Idag har vi varit i Valdemarsvik. Hemma hos Niklas släktingar. Det var jättetrevligt. God mat, trevligt sällskap. TROTS att man inte mådde så bra, så blev det endå en helt okey dag. Kom hem någongång efter kl 20, syster jessica och jag kollade på One tree hill nu är hon inne på tredje säsongen, hell yeaah!  Nu är det tänkt så att jag ska gå och sova.  Så godnatt dear folks. /KRAM LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0