Söndag 30/11.

Första Advent.
Inte bakis för fem öre. Dock va jag j***vligt trött.
Gick upp och städade bort helvetet. Skulle ha tagit en
bild på hur de såg ut. Usch, äckligt.
Diskade och städade efter jag precis gått upp.

Jessicas kompis Jennifer åkte hem vid 16, och strax
efter där kom mamma och Emma förbi på en kaffe.
Vi åt lite donuts och after eight. Nam nam ;)

Sen åkte de hem och Jessica och Tintin följde med.
Då blev jag lite rastlös, så jag började med att julpynta
lite. Bytte gardiner ochs atte upp alla ljusstakarna.
Bäddade rent i sängen, satte upp ett par julkulor i fönstret.
Och så pepparkakorna ja, som Niklas och jag bakade förra
året. De hade jag kvar tydligen haha, så de sitter så fint i
vårat köksfönster nu. Vi ska baka i år igen, så då lär de åka
ner och bytas ut till de nya ;) . Så är de me't.

Lite bilder kanske. Alltid lika kul att titta på.











Nu fattas de bara gardiner till vardagsrummet, sen är jag
Helt nöjd för den här julen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0