Sisådär-nånting-ja.

Då är det klart! Då kan man läsa bland flikarna.
Om man nu är intresserad utav det.
Jag känner mig otroligt nöjd. Och ska se till
att ha kvar denna design åtminstone till jul ;)
Om inte till nyår. För sen blir det ny design.
Jag älskar designbyte!  :D

Har sett på film med Niklas. "Pineapple Express"
hette den. Den va rätt rolig, dock inte "Linda rolig".
Utan rolig för att vara film :P Så, 3 Lindar av 5 möjliga.


(Det går att klicka på bilden för att läsa mer om filmen)

Imorgon är det jobb 7.45-16.30. Så det är nog
bäst för mig att sova nu. Så jag inte är FÖR trött
imorgon. Dock kommer jag no va det endå.
Men men. Sleep tight, readers.

Najti najti. /Kram Linda.

Kommentarer
Postat av: Molly

Den där filmen alltså.. helt sjuk :P

2008-12-12 @ 08:45:39
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0