Nu säger jag godnatt.

Fick bilderna från systeryster förrut.. från Juldagen. Men vill inte lägga in de än, för jag har inte lagt in bilderna från julafton än. TRÅKLINDA,  mmh jag vet. Men vill ha allt i ordning och reda. Jessica, jag vill gärna ha bilderna från julafton, tack :) weee! Helst innan du flyttar imorgon. Men de går ju inte. Jag jobbar ju! Kan du inte skicka bilderna till Niklas? Jo. Kom igen! Så flickor och pojkar. Jag har bilderna från juldan. Skriv till mig på msn bara :) Så kan ni få de. Haha! Nu ska Linda sova, för imorgon (idag) är det jobb 12-18. Natti natti, all people!

Istället för bilderna från juldagen så kommer här några bilder från häromdagen.
Myspys med mina underbaringa, Lisa, Felicia & Elias :)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0